Monday, January 24, 2011

Elisabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant

Hur skulle jag ha överlevt vintern utan den här suveräna krämen?! Jag brukar få torra läppar och hud under vinterhalvåret, men den här vintern har varit helt fruktansvärd. Inget av mina vanliga cerat från hälsokosten klarade av att lösa problemen så jag googlade och hittade Elisabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant. Vilken tur!! Jag ÄLSKAR den här!

Visst - den luktar lite grann, men det är inte så farligt. Och färgen... ja, orange är väl inte det snyggaste. Men när du smörjer in läpparna ser det faktiskt riktigt bra ut. Som ett ganska neutralt läppglans - naturligt och snyggt!

Jag smörjer ett tjockt lager på läpparna och andra torra ställen på huden på kvällen när jag lägger mig. Under dagen smörjer jag lite tunnare lager efter behov. Redan efter första natten märkte jag skilland och efter tre dagar var jag nästan helt bra. Fantastiskt! Nu använder jag den bara för att hålla efter. Vintern är ju inte över än...

Jag rekommenderade den till min syster som också hade riktiga bekymmer med torra läppar och hon kan inte heller leva utan den nu! :)

Tips! Den är ganska dyr att köpa i butik (runt 400 kr), men det finns flera nätbutiker som har den. Jag betalade 160 kr inkl. frakt.

***

How would I have survived this winter without this awesome cream?! I usually get dry lips and skin during the winter season, but this winter has been terrible. None of my usual cerates could solve my problems so I googled and found Elisabeth Arden Eight Hour Cream Skin Protectant. And I'm so glad I did!! I LOVE IT!

Sure - it smells a little bit, but not so much. And the color... well, orange isn't the prettiest look. But when you put it on your lips it actually looks really good. Like a neutral lip gloss - natural and pretty!

I put on a thick layer on my lips and other dry areas when I go to bed. During the day I put on thinner layers when I need to. After the first night I noticed a difference and after three days I was almost completely well. Amazing! Now I only use it so my lips and skin will stay well. The winter isn't over yet...

I recommended it to my sister who also suffers from really dry lips and now she can't live without it either! :)

Good to know! It is quite expensive to buy in stores, but there are plenty of webshops where you can buy it. Much cheaper!

3 comments:

  1. I love Arden products! They have yet to fail me :)

    ReplyDelete
  2. Arden is AMAZING. Loving your blog, I'm following!

    Would love you to enter my GIVEAWAY:

    http://thoroughlymodernmilly5.blogspot.com/2011/01/giveaway-be-my-february-girl.html

    xx

    ReplyDelete
  3. Nice to see I'm not the only one who likes Arden. This was my first purchase, but there will definitely be more!

    Of course I'll enter Milly. Exiting!

    ReplyDelete

I love hearing what you think so please make a comment! I always read them, often reply, and always answer questions!