Monday, December 5, 2011

Sleek Makeup in Sweden / Sleek Makeup i Sverige!!

Finally - everything is set. It's taken me a while to get everything in order, but I've now started selling Sleek Makeup here in Sweden. This is probably only interesting to my swedish readers, but I thought I'd let you know anyway. ;)

***

Äntligen - allt är klart. Det har tagit ett tag att få ordning på allt, men jag har nu börjat sälja Sleek Makeup i Sverige. Jag vet att detta kommer att glädja många eftersom Sleek Makeup är mycket svårt att få tag på i Sverige. Vad jag vet är jag den enda på nätet som säljer märket.

Jag har funderat mycket fram och tillbaka på bästa sättet att sälja Sleek Makeup och kommit fram till att jag ska testa Tradera till en början. Jag skulle gärna starta en webshop direkt, men det kostar tyvärr pengar och när jag startar upp något nytt så här vill jag inte binda upp mig på för mycket kostnader. Jag ligger redan ute med pengar för produkterna och det får räcka för tillfället. ;)

Jag kommer att börja med att sälja några av i-Divine ögonskuggepaletter, några rouger/blush, face contour kit och Luminous pressed powder. Om allt går bra planerar jag att utöka sortimentet allt eftersom.

Jag har lagt ut några annonser på Tradera redan, men kommer att fylla på dem med fler produkter de närmaste dagarna. Håll utkik!

www.tradera.com. Sök på Sleek Makeup.

4 comments:

  1. Jag älskar sleek! Har använt deras palett nu över 6 år och alla frågar vart jag har köpt dem ifrån :)

    ReplyDelete
  2. Då vet du vart du kan hänvisa dem nu! :)

    ReplyDelete
  3. Jag har beställt från sleeks egna webbsida, men jag har varken fått kvitto för varan som jag har betalt för eller mejl tillbaka från dem.. Jag har mejlat dem två ggr nu och en på deras fb sida, fortfarande inget svar.. Det har gått veckor nu, känner mig nästan lurad..

    ReplyDelete

I love hearing what you think so please make a comment! I always read them, often reply, and always answer questions!