Tuesday, May 3, 2011

I just had to try my new products


English:
(Svenska längre ner)

I wrote a post yesterday telling you about how impressed I was with the products I got from Sleek Makeup. And of course - I had to try them on today!

The new products that I'm wearing is the blush in the colour Rose Gold, and the lipgloss in the colour In Your Dreams. I discovered that the name Rose Gold is very suitable, because it does have a quite noticable gold shimmer to it. I think you have to be a bit careful there, because too much gold shimmer wont look good.

But overall I was really pleased with my new stuff. When I took the picture this morning I was just heading out to hold a press conference and I felt confident I was looking quite presentable with this makeup on. Hope you agree! :)

Maybe you're wondering what other makeup I'm wearing, so here it is:

Chanel Vitalumiere Foundation, 10+30
MAC Pro Longwear concealer, NW20
MAC Studio Finish concealer, NW25
Lumene eyeshadow primer
MAC Paint pot, Bare Study
MAC e/s Espresso (brows and socket)
MAC e/s Naked Lunch (lid)
MUFE Aqua Smoky Lash mascara (top lashes)
Lancome L'Extreme mascara (bottom lashes)
Benefit Powderflage
Chanel Powder Universelle, 50
Dior Shimmer Powder, 002 Amber Diamond
i.d. Bare Escentuals bronzer, Warmth
Sleek blush, Rose Gold
Sleek High Shine lipgloss, In Your Dreams

Oh my... I just realized I put on quite a lot of products... And this is a rather natural looking makeup. Hehe...

***

Svenska:

Igår skrev jag ett inlägg om hur imponerad jag var av de nya produkterna jag köpt från Sleek Makeup. Och så klart - jag var tvungen att testa dem idag!

De nya produkterna som jag har på mig på bilden ovan är rougen i färgen Rose Gold och läppglanset i färgen In Your Dreams. Jag upptäckte att namnet Rose Gold var väldigt passande för den hade verkligen ett klart märkbart guldskimmer. Jag tror man får vara lite försiktig där, eftersom för mycket guldskimmer inte ser snyggt ut.

Men på det hela taget är jag riktigt nöjd med produkterna. När jag tog bilden i morse var jag precis på väg ut genom dörren för att hålla en pressträff och jag kände mig ganska trygg i att jag såg representabel ut med den här makeupen på. Hoppas ni håller med. :)

Om ni undrar vilken makeup jag har på mig i övrigt kan ni se listan ovan. Jag insåg efter jag skrivit listan hur mycket produkter jag verkligen använder... Och det här är en ganska naturlig makeuplook. Hehe...

8 comments:

  1. I love the lips and cheeks. I think i need amber diamond now ;P

    ReplyDelete
  2. en liten docka :)

    ReplyDelete
  3. @EllysMakeupBag: Yep - now the feeling! That's the downside of following blogs. The "want-to-have-list" becomes never ending! ;)

    @ulricahjelm: Haha! Ja - absolut! Det är jag och Barbie vettu. ;) Hihi... söta du!

    ReplyDelete
  4. u look goorgeous hun..

    I love Warmth by bareminerals.. will be doin a review on it real soon..

    ReplyDelete
  5. Looking forward to the review! I thinks it's great too!

    ReplyDelete

I love hearing what you think so please make a comment! I always read them, often reply, and always answer questions!