Thursday, May 26, 2011

My New York shopping list

English:
(Svenska längre ner)

A dream come true! Or, well... almost anyway. A trip to New York and shop some long desired products that I can't buy here in Sweden. Sounds too good to be true? Yeah, that's because it is. I'm not actually going to New York even though I'd loooove to! But my sister is going there in a few days which is great for me too. That means she can buy me some products. Yaaay!!

But OMG how much trouble I've had picking out the products she's going to buy. I quickly realized I wanted more products than I'd like to spend money on right now. I mean - way more! So after a lot of headache I finally decided on these products:



Urban Decay Naked Palette.
12 colours that look amazing, very wearable and are supposed to be great. It's apparently sold out every now and then, so I'm really hoping it's available.

Clinique Brush On Cream Liner.
We have Clinique makeup here in Sweden, but for some odd reason they've stopped selling this eyeliner here. I haven't tried it myself, but I can't wait to.


Bobbi Brown Long-Wear Gel Eye Liner.
If she can't find the Clinique eyeliner for some reason, then this is my back up alternative.



 
Benefit Hoola bronzer.
I'm so curious of this bronzer. It seems most people really love it.





Laura Mercier Tinted Moistrurizer.
If the UD Naked Palette is sold out, then this is what I want her to buy instead. I can buy it here in Sweden, but it's twice as expensive here.

That's it! This is my final list and I've already given it to her, so I can't change my mind now. :)

(All pictures are from Sephora.com).

***
Svenska:

En dröm som besannas! Eller, hmm... nästan i alla fall. En resa till New York och shoppa några sedan länge eftertraktade produkter som jag inte kan köpa här i Sverige. Låter det för bra för att vara sant? Jepp, det är för att det är det. Jag ska inte åka till New York även om jag gäääärna hade gjort det. Men min syster ska åka dit om några dagar vilket är bra för mig med. Det innebär att hon kan köpa lite produkter till mig. Yaay!
Men herregud vilket bekymmer jag har haft med att välja ut de produkter hon ska köpa. Jag insåg snabbt att jag ville ha fler produkter än jag vill spendera pengar på just nu. Jag menar - många fler! Så efter mycket huvudbry bestämde jag mig till slut för de här produkterna:


Urban Decay Naked Palette.
12 färger som ser fantastiska ut, väldigt användbara och som ska vara toppenbra. Den är tydligen slutsåld lite då och då, så jag hoppas verkligen den finns att köpa nu.


Clinique Brush On Cream Liner.
Vi har Clinique makeup här i Sverige, men av någon konstig anledning har de slutat sälja den här eyelinern här. Jag har inte provat den själv, men jag ser verkligen fram emot att göra det. 

Bobbi Brown Long-Wear Gel Eye Liner.
Om hon inte kan hitta Clinique eyelinern av någon anledning så är det här mitt reservalternativ.


 
Benefit Hoola bronzer.
Jag är så nyfiken på den här bronzern. Det verkar som nästan alla älskar den.




 
Laura Mercier Tinted Moistrurizer.
Om UD Naked Palette är slutsåld så är det denna jag vill att hon köper istället. Jag kan köpa den här i Sverige, men här är den dubbelt så dyr.

Det var det! Det här är min slutgiltiga lista och jag har redan gett den till henne, så nu kan jag inte ändra mig. :)

(Samtliga bilder är tagna från Sephora.com).

2 comments:

  1. They don't sell the clinque cream liner here too for some reason!!! I've got the bobbi brown one but I heard that the clinque one is darker and I like my black liner to be BLACK! =P

    I have hoola.. It's a nice bronzer.. Not my favourite.. But it's great for contouring..

    Welcome back young lady ;)

    ReplyDelete
  2. Fina du, har du aldrig hört talas om traderas storebror, Ebay? Såg att både cliniquen och Ögonskuggorna fanns där. Skaffa ett paypal-konto (superlätt) och så kommer det hem till dig rätt ner i brevlådan :) Jag kan inte leva utan Ebay numer :)

    ReplyDelete

I love hearing what you think so please make a comment! I always read them, often reply, and always answer questions!