Wednesday, July 13, 2011

Makeup tutorial: Everyday summer makeup

So... summer is definitely here and I thought I would share my favorite makeup right now. This is a quite easy makeup to do and it looks really nice I think. It has especially been a favorite for work days, but I'll wear it any day. Hope you like it! Please tell me what you think, and if you subscribe to my YouTube channel you would make my day! :)

Double click to redirect to YouTube.


PRODUCTS USED:
Laura Mercier TM, Sand
Dior Skin Perfecting Hydrating Concealer, 001 Ivory
MAC Studio Finish Concealer, NW25
Lumene Eye Shadow Primer
MAC Paint Pot, Bare Study
MAC e/s Naked Lunch
MAC e/s Espresso
MUFE Aqua Smoky Lash Mascara
Lancome L'Extreme Mascara
Chanel Powder Universelle, 50
Illamasqua blush, Lover
Victora's Secret Beauty Rush Lip Gloss, Strawberry Fizz


3 comments:

  1. tack! Ja jag med =) men jag har ingen locktång, jag använder plattången isf, men det tar sån tid så vill jag ha vågor/lockar sover jag med blöt fläta ^^ =)

    Jaha jag gick på mariart school of makeup and hair men man betalade för att sminket skulle ingå, de la på det i kursavgiften liksom..

    ReplyDelete
  2. Ja jag är helnöjd =)
    Om du inte vill ha allt i plastlådor ^^ så kan jag rekommendera en Helmer, det är en hutch med 6 lådor, helt perfekt, där har jag allt som jag använder i mitt kit =)

    Från Ikea då ^^

    ReplyDelete
  3. Thanks for your comment in my blog :)) I thought if I should write posts in English too but I've just been learning this language and I'm afraid of making some grammar mistakes. On the other side it will be good way of practise my English.

    ReplyDelete

I love hearing what you think so please make a comment! I always read them, often reply, and always answer questions!