Tuesday, March 5, 2013

Sleek Makeup in Sweden

I wrote a post 1,5 year ago announcing that I was going to start selling Sleek Makeup in Sweden. Since then my little webshop has grown and I recently started selling Real Techniques by Samantha Chapman brushes as well (which I'm more than happy about).

I still get a lot (!) of visitiors on that blog post every week and that tells me that people are still looking for Sleek Makeup in Sweden. So because of that I decided to do another blogpost on this topic.

Yes - I do sell Sleek Makeup in Sweden! Please visit my webshop: www.makeuplook.se.


***
Jag skrev ett bloginlägg för 1,5 år sedan där jag meddelade att jag skulle börja sälja Sleek Makeup i Sverige. Sedan dess har min lilla webshop vuxit och jag har precis börjat sälja Real Techniques by Samantha Chapman borstar också (vilket jag är mer än glad över).
 
Jag får fortfarande många (!) besök på det blogginlägget varje vecka, vilket säger mig att människor fortfarande letar efter Sleek Makeup i Sverige. Så av den anledningen bestämde jag mig för att skriva ett blogginlägg till på det här ämnet.
 
Ja - jag säljer Sleek Makeup i Sverige! Besök min webshop: www.makeuplook.se.
 

No comments:

Post a Comment

I love hearing what you think so please make a comment! I always read them, often reply, and always answer questions!